Rola doradcy kredytowego / eksperta kredytowego
Ciągła analiza rynku
Przygotowanie dokumentacji
Analiza finansów klienta
Profesjonalne podejście
Reprezentacja Klienta i ciągły monitoring sprawy
Śledzenie zmian zachodzących w bankach
Dopasowanie oferty
Kontakt z instytucjami finansowymi
Uwaga ukierunkowana na klienta
Przygotowanie planów awaryjnych
Twoje korzyści
Całkowicie bezpłatnie
Za pomoc w pozyskaniu finansowania nic nie zapłacisz
Zaoszczędzisz pieniądze
Obiektywne porównanie ofert bankowych
Zyskasz dodatkowy czas
Na jednym spotkaniu złożysz wnioski do kilku banków
Bezpieczeństwo
Wnioski do kilku banków jednocześnie
W ramach usługi pośrednictwa i doradztwa kredytowego Pośrednik:
Świadczy usługę Pośrednictwa pomagając Klientowi:
a) określić cele kredytowania optymalizujące ofertę kredytu
b) określić kwotę kredytu zgodnie z potrzebami finansowymi Klienta
c) w wyborze oferty kredytowej
d) w wyborze okresu kredytowania
e) w wyborze waluty
f) w wyborze rodzaju raty
Omawia proces kredytowy i ofertę:
a) Przeprowadza wywiad dotyczący oczekiwań Klienta pod kątem szczegółów transakcji i ewentualnej oferty kredytowej
b) Bada wstępnie zdolność kredytową Klienta na narzędziach udostępnionych przez instytucje kredytowe na podstawie informacji udzielonych przez Klienta
c) Przedstawia, uwzględniając przedstawione preferencje Klienta, co najmniej 3 oferty kredytowe dostępne dla Klienta,
d) Omawia etapy procesu kredytowego i prognozowany czas potrzebny na uzyskanie kredytu
e) Przekazuje listę wymaganych dokumentów oraz formularze bankowe
f) Przedstawia szacowane rodzaje ryzyka związane z konkretną ofertą kredytową, i ze zmianą stopy procentowej oraz kursu walutowego (w przypadku kredytów walutowych)
g) Odpowiada na pytania Klienta związane z kredytem
Przyjmuje od Klienta wniosek kredytowy z wcześniej określoną dokumentacją:
a) Służy fachową pomocą w trakcie wypełniania formularzy
b) Weryfikuje kompletność dokumentacji
Uczestniczy w procesie kredytowym:
a) Pośredniczy w komunikacji z bankiem, w tym prowadzi negocjacje
b) Przekazuje informacje o wymaganych dodatkowych dokumentach
c) Informuje na bieżąco o postępach w procesie kredytowym
d) Informuje o decyzji kredytowej i wyjaśnia jej zapisy
e) Zapoznaje Klienta z treścią umowy kredytowej i wyjaśnia jej zapisy
f) Umawia Klienta na podpisanie umowy kredytowej w placówce Banku, jeżeli nie jest zawierana w Firmie doradztwa kredytowego, a Bank przewiduje w swoich procedurach taką możliwość.
Służy pomocą po uruchomieniu kredytu, jeżeli umowa z instytucją kredytową przewiduje taką usługę:
a) Udziela odpowiedzi na pytania związane z udzielonym kredytem
b) Informuje Klienta, w jaki sposób skontaktować się z Bankiem w przypadku kwestii
przekraczających uprawnienia Pośrednika